Tuesday, September 27, 2016

Forex gharar

Dinsdag, 26 Mei, 2009 Forex Club "S VOORDELE Net 'n vinnige nota oor die voordele van wat jouself in 'n soort van 'n forex klub. Na my mening, een van die grootste struikelblokke wat individuele Forex-handelaars in die gesig staar, is dat hulle alleen handel, sommige selfs Forex alleen studeer. Let's face it, daar is te veel om te leer en te veel foute te maak as jy gaan deur middel van hierdie proses al op jou eie. Jy kan eindig met jou hele lewe om dit uit te vind. Die antwoord is in die woord "samewerking", beide in die neem van die leer-kurwe en in die handel self. Dink daaroor, as jy die tyd om elke aspek van die forex mark een bestudeer word deur een, dan neem die tyd om elke deel in jou handel te implementeer neem totdat jy die beste manier te vind, jy is op soek na jaar. Vergelyk dit met die bestudering van 'n groep omgewing, onder leiding van 'n effektiewe Forex afrigter, (soos ek), dan is jy in staat is om uit te neem 'n meerderheid van die pluis inligting wat geen waarde in die geheelbeeld het is; jy kan voordeel trek uit wat ander geleer het sonder om deur die wel en wee jouself. Dieselfde reël invloed op jou aktiewe handel, beide in 'n Forex demo rekening of in 'n lewendige rekening. Wanneer jy handel in 'n forex klub, moet jy verwag dat die volgende voordele: Jy is baie minder geneig om emosionele ambagte te plaas, omdat ander lede klub of afrigter sal jou help om te sien duidelik. Jy sal kennis maak met ambagte wat jy kon gemis word, want jou besig of kyk na 'n ander grafiek is. Jy kan dit toets 'n verskeidenheid van handel strategieë met 'n gesamentlike standpunt en wins uit ondervinding die groep se daarop. Jy kan uitvind hoe om die gereedskap, tegnieke, en strategieë wat jy bestudeer het met ingang van kyk na jou Forex afrigter of mede-klublede analiseer dit. Jou vriende in die klub sal volhou & motiveer en help almal beter in die lang termyn te doen. Ons veral soos die toename in rekeninge wat ons maak deur die plasing van die ambagte wat ons teëkom as 'n groep in die klub, of gedurende die week op Skype In Islam, handel die CFD's, indekse, Binêre Opsie, opsies en termynkontrakte (ook bekend as kommoditeit verhandel) mark is heeltemal verbode en VN-mag. Ook, het die meeste Islamitiese geleerdes nie toelaat dat handelsvoorraad mark omdat die meeste openbare beperkte maatskappye in die aandelemark genoteer is vals en bestaan ​​slegs in vraestelle. Volgende, hierdie vals maatskappye betaal 'n hoë kommissie om hul aandele te verkoop aan die algemene publiek deur middel van verskeie maniere soos verkope mense, die skoonmaak van agente, makelaars en makelaars huise. Slegs Kontant Market Trading bekend as Spot Forex Geld Trading, Spot Gold en Spot Silver word toegelaat nie. Maar, In daardie geval moet jy 'n ruil Gratis forex rekening oop te maak om te ruil / rente / opmaak / premie ens voorkom .. Ek hoop dat my post sal mede-handelaars te help. Is te koop Beli Gharar - Toekomstige Trading - is te koop Beli Yang Mengandung Ketidakjelasan Is te koop Beli Gharar Oleh. Ustadz Khalid Syamhudi DEFENISI GHARAR Menurut bahasa Arab, makna al-gharar n basiese, al-khathr (pertaruhan) [1]. Sehingga Syaikhul Islam Ibnu Taimiyyah menyatakan, al-gharar n basiese Yang Niet jelas hasilnya (majhul al-'aqibah) [2]. Sedangkan menurut Syaikh As-Sa'di, al-gharar n basiese al-mukhatharah (pertaruhan) Dan al-jahalah (ketidak jelasan). Aangaande ini masuk punte in kategorie perjudian [3]. Sehingga. dari penjelasan ini, dapat diambil pengertian, Yang dimaksud is te koop beli gharar n basiese, ALLE is te koop beli Yang mengandung ketidakjelasan; pertaruhan, term of perjudian. [4] Regte GHARAR Punte syari'at Islam, is te koop beli gharar ini terlarang. Dengan Basic Configuration sabda Rasulullah Shallallahu 'alaihi wa sallam punte HADITS Abu Hurairah Yang berbunyi. "Artinya. Rasulullah Shallallahu 'alaihi wa sallam melarang is te koop beli al-hashah Dan is te koop beli gharar "[5] Punte sistem is te koop beli gharar ini terdapat unsur memakan HARTA orang lain dengan cara batil. Padahal Allah melarang memakan HARTA orang lain dengan cara batil sebagaimana tersebut punte firmanNya. "Artinya. Dan janganlah sebagian kamu memakan HARTA sebahagian yang lain di Antara kamu dengan Jalan Yang batil Dan (janganlah) kamu membawa (urusan) HARTA itu kepada Hakim, supaya kamu dapat memakan sebahagian daripada HARTA Benda orang lain itu dengan (Jalan berbuat) DOSA, padahal kamu mengetahui "[Al-Baqarah. 188] "Artinya. Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu saling memakan HARTA sesamamu dengan Jalan Yang batil, kecuali dengan Jalan perniagaan Yang berlaku dengan suka SAMA suka di Antara kamu. Dan janganlah kamu membunuh dirimu; sesungguhnya Allah n basiese Maha Penyayang kepadamu "[ 'n-Nisaa. 29] Syaikhul Islam Ibnu Taimiyyah menjelaskan, Basic Configuration pelarangan is te koop beli gharar ini n basiese larangan Allah punte Al-Qur'an, yaitu (larangan) memakan HARTA orang dengan batil. Begitu pula dengan Nabi Shallallahu 'alaihi wa sallam beliau melarang is te koop beli gharar ini. [6]. Pelarangan ini juga dikuatkan dengan pengharaman Judi, sebagaimana Ada punte Firman Allah. "Artinya. Hai orang-orang yang beriman, sesungguhnya (meminum) khamr, berjudi, (berkorban teller aan) berhala, mengundi nasib dengan panah, n basiese perbuatan keji termasuk perbuatan setan. Maka jauhilah perbuatan-perbuatan itu agar kamu mendapat keberuntungan "[Al-Maidah. 90] Sedangkan júla-beli gharar, menurut woordenlijst Syaikh As-Sa'di, termasuk punte katagori perjudian. Syaikhul Islam Ibnu Taimiyyah die gebruiker menyatakan, ALLE is te koop beli gharar, seperti menjual burung di udara, onta Dan budak Yang kabur, Buah-Buahan sebelum Tampak buahnya, dan is te koop beli al-hashaah, seluruhnya termasuk perjudian Yang diharamkan Allah di punte Al-Qur ' 'n. [7] Hikmah LARANGAN is te koop Beli GHARAR Diantara Hikmah larangan julan beli ini n basiese, Karena Nampak adanya pertaruhan Dan menimbulkan sikap permusuhan pada orang yang dirugikan. Yakni bisa menimbulkan kerugian Yang Besar kepada pihak gelê. [8]. Larangan ini juga mengandung belastings teller aan menjaga HARTA agar Niet hilang Dan menghilangkan sikap permusuhan Yang terjadi pada orang akibat Account is te koop beli ini. PENTINGNYA MENGENAL KAIDAH GHARAR Punte masalah is te koop beli, mengenal kaidah gharar sangatlah penting, Karena banyak permasalahan is te koop-beli Yang bersumber dari ketidak jelasan Dan adanya unsur taruhan di dalamnya. Imam Nawawi mengatakan. "Larangan is te koop beli gharar merupakan pokok penting dari Kitab is te koop-beli. Oleh Karena itu Imam Moslem menempatkannya di depan. Permasalahan Yang masuk punte is te koop-beli Account ini sangat banyak, Niet terhitung "[9] Account GHARAR Dilihat dari peristiwanya, is te koop-beli gharar bisa ditinjau dari Tiga sisi. Pertama. Is te koop-beli Barang Yang plaas Nog geen Ada (ma'dum), seperti is te koop beli habal al habalah (Janin dari Hewan Lewende have). Kedua. Is te koop beli Barang Yang Niet jelas (majhul), Baik Yang muthlak, seperti pernyataan seseorang. "Ek was menjual Barang dengan harga seribu roepia", tetapi barangnya Niet diketahui secara jelas, term of seperti ucapan seseorang. "Aku is te koop mobilku ini kepadamu dengan harga sepuluh Juta", Egter Account Dan sifat-sifatnya Niet jelas. Term of bisa juga Karena ukurannya Niet jelas, seperti ucapan seseorang. "Aku is te koop tanah kepadamu seharga Lima puluh Juta", Egter ukuran tanahnya Niet diketahui. Ketiga. Is te koop-beli Barang Yang Niet mampu diserah terimakan. Seperti is te koop beli budak Yang kabur, term of is te koop beli mobil Yang dicuri. [10]. Ketidak jelasan ini juga terjadi pada harga, Barang Dan pada Akad is te koop belinya. Ketidak jelasan pada harga dapat terjadi Karena jumlahnya, seperti segenggam dinar. Sedangkan ketidak jelasan pada Barang, yaitu sebagaimana dijelaskan di op hierdie. Adapun ketidak-jelasan pada Akad, seperti menjual dengan harga 10 dinar Bila kontan as 20 dinar Bila diangsur, tanpa menentukan Salah Satu dari keduanya sebagai pembayarannya. [11] Syaikh As-Sa'di menyatakan. "Kesimpulan is te koop-beli gharar Terug kepada is te koop-beli ma'dum (plaas Nog geen Ada wujudnya), seperti habal al habalah Dan as-sinin, term of kepada is te koop-beli Yang Niet dapat diserahterimakan, seperti budak Yang kabur Dan sejenisnya, term of kepada ketidak - jelasan, Baik mutlak pada barangnya, jenisnya term of sifatnya "[12] GHARAR Yang DIPERBOLEHKAN Is te koop-beli Yang mengandung gharar, menurut hukumnya Ada Tiga macam. [1]. Yang disepakati larangannya punte is te koop-beli, seperti is te koop-beli Yang plaas Nog geen Ada wujudnya (ma'dum). [2]. Desepakati kebolehannya, seperti is te koop-beli Ruma dengan pondasinya, padahal Account Dan ukuran Serta hakikat Sebenarnya Niet diketahui. Hal ini dibolehkan Karena kebutuhan Dan Karena merupakan Satu kesatuan, Niet mungkin lepas darinya. Imam An-Nawawi menyatakan, pada asalnya is te koop-beli gharar dilarang dengan Basic Configuration HADITS ini. Maksudnya n basiese, Yang secara jelas mengandung unsur gharar, dan mungkin dilepas darinya. Adapun Hal-Hal Yang dibutuhkan Dan Niet mungkin dipisahkan darinya, seperti pondasi Ruma, membeli Hewan Yang mengandung dengan adanya kemungkinan Yang dikandung hanya seekor term of lebih, jantan term of Betina. Juga apakah lahir Sempurna term of cacat. Demikian juga membeli Kambing Yang memiliki lug Susu Dan sejenisnya. Menurut ijma ', ALLE (Yang demikian) ini diperbolehkan. Juga, para Ulama menukilkan ijma tentang bolehnya Barang-Barang Yang mengandung gharar Yang ringan. So antaranya, umat ini sepakat mengesahkan is te koop-beli baju jubah mahsyuwah "[13] Ibnul Qayyim juga mengatakan. "Niet ALLE gharar menjadi SEBAB pengharaman. Gharar, apabila ringan (sedikit) term of Niet mungkin dipisah darinya, Maka Niet menjadi penghalang keabsahan Akad is te koop beli. Karena, gharar (ketidak jelasan) yang ada pada pondasi Ruma, punte perut Hewan Yang mengandung, term of Buah Vriende laaste Yang Tampak menjadi Bagus sebagiannya Saja, Niet mungkin lepas darinya. Demikian juga gharar yang ada punte hammam (pemandian) Dan minuman dari bejana Dan sejenisnya, n basiese gharar Yang ringan. Sehingga keduanya Niet mencegah is te koop beli. Hal ini tentunya Niet SAMA dengan gharar Yang banyak, Yang mungkin dapat dilepas darinya ". [14] Punte Kitab Ander, Ibnul Qayyim menyatakan, terkadang, sebagian gharar dapat disahkan, apabila hajat mengharuskannya. Misalnya, seperti ketidaktahuan Mutu pondasi Ruma Dan membeli Kambing Hamil Dan yang masih memiliki lug Susu. Hal ini disebabkan, Karena pondasi Ruma ikut dengan Ruma, dan Karena hajat menuntutnya, Lalu Niet mungkin melihatnya. [15] Dari hier een dapat disimpulkan, gharar Yang diperbolehkan n basiese gharar Yang ringan, term of ghararnya Niet ringan Egter Niet dapat melepasnya kecuali dengan kesulitan. Oleh Karena itu, Imam An-Nawawi menjelaskan bolehnya is te koop beli yang ada ghararnya apabila Ada hajat teller aan melanggar gharar ini, dan Niet mungkin melepasnya kecuali dengan Susa, term of ghararnya ringan. [16] [3]. Gharar yang masih diperselisihkan, apakah diikutkan pada bagian yang pertama term of kedua? Misalnya Ada keinginan menjual sesuatu Yang terpendam di tanah, seperti wortel, kacang tanah, bawang Dan gelê-Ander. Para Ulama sepakat tentang keberadaan gharar punte is te koop-beli tersebut, Egter masih berbeda punte menghukuminya. Adanya perbedaan ini, disebabkan sebagian mereka - diantaranya Imam Malik - memandang ghararnya ringan, term of Niet mungkin dilepas darinya dengan adanya kebutuhan menjual, sehingga memperbolehkannya. Dan sebagian yang lain di antaranya Imam Syafi'i as Abu Hanifah - memandang ghararnya Besar, dan memungkinkan teller aan dilepas darinya, shingga mengharamkannya. Syaikhul Islam Ibnu Taimiyyah Dan Ibnul Qayyim merajihkan pendapat Yang membolehkan, Syaikhul Islam Ibnu Taimiyyah menyatakan. "Dalam permasalahan ini, madzhab Imam Malik n basiese madzhab Calabria, yaitu diperbolehkan melakukan is te koop-beli Aangaande ini Dan ALLE Yang vereis word, term of sedikit ghararnya; sehingga memperbolehkan is te koop-beli Yang Niet Tampak di permukaan tanah, seperti wortel, lobak Dan sebagainya "[17] Sedangkan Ibnul Qayyim menyatakan, is te koop-beli Yang Niet Tampak di permukaan tanah Niet memiliki dua perkara tersebut, Karena ghararnya ringan, dan Niet mungkin di lepas. [18] KESIMPULAN Berdasarkan uraian tersebut di op hierdie, menjadi jelaslah, bahwa Niet ALLE is te koop-beli Yang mengandung unsur gharar dilarang. Permasalahan ini, sebagaimana Nampak dari pandangan para Ulama, Karena permasalahan Yang menyangkut gharar ini sangat Luas Dan banyak. Dengan mengetahui pandangan para Ulama, FACILE-mudahan Allah membimbing Kita-punte tafquh fiddin, dan lebih punte mengenai persoalan halal Dan Haram. Wabillahit Taufiq. [Disalin dari majalah As-Sunnah Edisi 04 / ervaring X / 1427H / 2006M. Penerbit Yayasan Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Purwodadi Km.8 Selokaton Gondangrejo Solo 57183] __________ Foote Nota [1]. Alles Al-Mu'jam Al-Wasith, Hal. 648 [2]. Majmu Fatawa, 29/22 [3]. Bahjah Qulub Al-Abrar wa Qurratu Uyuuni Al-Akhyaar Fi Syarhi Jawaami Al-Akhbaar, Abdurrahman bin Nashir As-Sa'di, Tahqiq Asyraf Abdulmaqshud, Cet. II, Do 1992M, Dar Al-tronk. Hal.164 [4]. Al-Waaji Fi Fiqhu Sunnah wa Kitab al-Aziz, Abdul Azhim Badawi, Cet. Ek, Th.1416H, Dar Ibnu Rajab, Hal. 332 [5]. HR Moslem, Kitab al-Buyu, Bab. Buthlaan Bai Al-Hashah wal Bai Alladzi Fihi Gharar, 1513 [6]. Majmu Fatawa, 29/22 [7]. Mukhtashar Al-Fatawa Al-Mishriyyah, Ibnu Taimiyyah, Tahqiq Abdulmajid Sulaim, Dar Al-Kutub Al-Ilmiyah, Hal. 342 [8]. Bahjah, Op. Cit, 165 [9]. Syarah Shahih Moslem, 10/156 [10]. Nota Penulis dari pelajaran Nailul Authar Yang dismpaikan Syaikh Abdulqayyum bin Mohammed As-Sahibaani di Fakultas HADITS Universitas Islam Madinah, Alles juga Al-Fiqhu Al-Muyassar, Bagian Fiqih mu'amalah, Karya Prof. Dr. Abdullah bin Mohammed Aat-Thayaar, prof . Dr Abdullah bin Mohammed Al-Muthliq Dan Dr Mohammed bin Ibrahim Alimusaa, Cet. Ek, Th. 1425H, Hal. 34 [11]. Nota penulis dari pelajaran Bidayatul mujtahid, oleh Syaikh Hamd Al-Hamaad, di Fakultas HADITS Universitas Islam Madinah, KSA. [12]. Bahjah, Op. Cit. 166 [13]. Majmu Syarhu Al-Muhadzab, Imam An-Nawawi, 9/311 [14]. Zaadul Ma'ad, 5/727 [15] Syarh Syahih Moslem, 10/144 [16]. Majmu Syarhu Al-Muhadzab, 9/311 [17]. Majmu Fatawa, 29/33 [18]. Zaadul Ma'ad, 5/728 Lys van Islamitiese Forex Brokers Deel Welkom by lys van Islamitiese Forex Brokers tabel deur Zvezda Geek span. Ons stel byna al Forex Brokers dat Islamitiese Forex rekeninge en seker ons werk info is daagliks te ondersteun. Jy kan spring tot die onderstaande tabel deur hier te klik, maar ons beveel aan om te lees ons inligting is hieronder vir meer inligting oor Forex Islamitiese rekeninge te leer ken. Moenie vergeet om hou / deel hierdie artikel Die Moslem geloof is een in elk van die voorste gelowe van die wêreld wat strek oor al die kontinente en nasionaliteite, het egter godsdienstige geestelikes hard gewerk vir 'n lang ure meningsverskil of die standaard gee van die meeste Forex makelaars is toelaatbaar deur Shariah. Die 2 terme wat die meeste voorkom in die literatuur oor hierdie onderwerp is "Riba" en "Gharar". 'N Kort omskrywing van elke kwartaal van die internet bronne openbaar die volgende: "Riba", in Arabies "ربا" Gewoonlik het gedink aan "belang" beteken, is die beste verteenwoordig as 'n lening met die voorwaarde dat die lener kan terugkeer na die loaner meer as en hoër as die geleende bedrag. Riba is tabu onder Shariah. "Gharar", in Arabies "غرر" Is 'n Moslem finansies termyn beskryf 'n riskante of gevaarlike verkoop, waar besonderhede oor die moontlike verkoop item is onbekend of onseker. Gharar word gewoonlik onder Islam verbied, wat uitdruklik verbied ambagte wat van is vermoedelik oormatige risiko as gevolg van onsekerheid besit. Finansiële markte word gedryf deur die tydwaarde van geld by elke laan egter Forex makelaars het geleer dat, ten einde sjarme om 'n wyer gehoor van potensiële kliënte, die probleme omvat rente of "Riba" binne-in die Moslem wêreld moet self-gerig wees een of ander manier. Die gevolg is wat waargeneem as 'n Moslem, No-Riba, of Shariah Forex rekening. Die makelaar uitweiden die netelige kwessie van die dekking van sy belangstelling in verband pryse deur die wysiging van die versprei aangebied op hierdie rekeninge aan die kantlyn hy wil lewer. Daar kan ook addisionele fooie of beperkings geplaas op hierdie rekeninge te misbruik te stop. As gevolg hiervan, moenie tipiese nightlong rente-ruil fooie, alternatiewe belang soort koste, of kommissies wat lyk soos rente nie lyk geskenk wees. Soos handelaars verstaan, hulle het nooit te bekommer met betrekking tot besetting van buitelandse valuta. Hulle uitsluitlik spekuleer oor 'n voorsprong en so aan sy haalbaar rigting vorentoe. Die verduideliking geen werklike munt ooit verander hande, want dit gewoonlik sou toe 'n 24 tot 48-uur siklus, is dat 'n forex makelaar werklik sluit alle rekeninge in die donker, en so vinnig heropen hulle. Moenie vergeet om hou / deel hierdie artikel tweet %% img src = "http://feeds. feedburner. com/ Die makelaar se likiditeit verskaffers, gewoonlik banke, kan 'n ruil fooi hoofsaaklik gebaseer op die netto-rente verskil tussen die betrokke binne die geldeenheid te kombineer lande hef. Hierdie fooie word kwytgeskeld op Moslem rekeninge, maar daar is ook 'n beperking op hoeveel nagte die oop posisie mag bestaan. Weereens, kan godsdienstige probleme 'n unieke benadering dikteer, maar jy sal verseker wees dat die makelaar sy pryse kan herstel deur middel van 'n meganisme. Die belangrikheid van Gharar Forex makelaars het duidelik het 'n eenvoudige manier om enige oorwegings oor die gedagte van belang, of "Riba", wat Moslems mag hê. Die tweede kwartaal egter dat dit "Gharar", is nie so eenvoudig te make met of uit te skakel. Alle Forex handel behels spekuleer tydens 'n wisselvallige mark waar opbrengste en uitkomste is uiters verdag. Moslem regsgeleerdes het die voorste probleem met hierdie idee gehad, as gevolg daarvan. Enige handeling binne die finansiële mark vir afgeleide instrumente kan natuurlik subsumeer "Gharar", en vir daardie rede, handel in voorspelers, termynkontrakte, opsies, kort verkoop, of spekulasie gewoonlik waar twyfel of onsekerheid rondom die lang termyn lewer waarde van 'n onderliggende gehalte, waarheid aard en definisie van 'n deur-produk, is verdag. Om hierdie rede, elke van daardie dinge is heilig verklaar deur die meeste interpretasies van Shariah egter handel oor die "spot" mark toegelaat word deur die grootste deel van regsgeleerdes wat van mening is oor hierdie kwessie. Afsluiting Shariah wet beliggaam die Moslem beginsels wat Moslems verwag om te volg in hul daaglikse lewens. Sodra dit behels belegging en geldsake, rente tabu en spekulasie risiko skaars onder sekere spesifieke omstandighede geduld word nie. Islamitiese wat dit oorweeg aktiewe handel van ruil is voorgestel om ontleding van die materiaal op Forex handel en verifieer vir hulself as hierdie aktiwiteit toelaatbaar geag deur hul interpretasies van hul eie godsdienstige standaarde. Wanneer hierdie interne hersiening afgehandel is, die mees doeltreffende plek om te begin soek na talle Islamitiese rekening offers is een van die makelaars wat ons het 'n neiging om hieronder gelys. Moenie vergeet om hou / deel hierdie artikel tweet %% img src = "http://feeds. feedburner. com/ Forex oor Islam VIEW Sondag 26 Maart, 2006 DIE BASIESE valutatermynkontrakte Daar is 'n algemene konsensus onder Islamitiese juriste op die siening dat geldeenhede van verskillende lande uitgeruil kan word op 'n plek basis teen 'n koers verskillende van eenheid, aangesien geldeenhede van verskillende lande is duidelike entiteite met verskillende waardes of intrinsieke waarde, en koopkrag. Daar blyk ook 'n algemene ooreenkoms tussen 'n meerderheid van die geleerdes wat op die oog valuta op 'n vooruitprysingsgrondslag basis is nie toelaatbaar is, dit is wanneer die regte en verpligtinge van beide partye het betrekking op 'n datum in die toekoms wees. Daar is egter 'n aansienlike verskil van mening onder regsgeleerdes wanneer die regte van een van die partye, wat dieselfde is as verpligting van die teenparty is, is deffered 'n datum in die toekoms. Om uit te brei, laat ons kyk na die voorbeeld twee individue A en B wat behoort aan twee verskillende lande, onderskeidelik Indië en die VSA. A van voorneme is om die Indiese roepee verkoop en koop Amerikaanse dollar. Die omgekeerde is waar vir B. Die Rupee - Dollar wisselkoers ooreengekom is 01:20 en die transaksie behels die koop en verkoop van $ 50. Die eerste situasie is dat 'n maak 'n plek betaling van R 1000 tot B en aanvaar betaling van $ 50 vorm B. Die transaksie vereffen op 'n plek grondslag van beide kante. Sulke transaksies is geldig en Islamically toelaatbaar. Daar is geen twi menings oor dieselfde. Die tweede moontlikheid is dat vereffening van die transaksie aan beide kante is deffered 'n datum in die toekoms, sê ná ses maande van nou af. Dit impliseer dat beide A en B miskien sou maak en te aanvaar betaling van R 1000 of $ 50, na gelang van die geval, na ses maande. Die oorheersende siening is dat so 'n kontrak is nie Islamically toelaatbaar. 'N Minderheid siening van mening dat dit toelaatbaar is. Die derde scenario is dat die transaksie gedeeltelik vereffen van die een end net. Die byvoorbeeld A maak 'n betaling van Rs1000 nou na B in plaas van die belofte deur B $ 50 betaal om hom na ses maande. Daar is lynreg teenoorgestelde standpunte oor die toelaatbaarheid van sodanige kontakte wat beloop BAY 'el-Salam in geldeenhede. Die doel van hierdie artikel is om 'n omvattende ontleding van verskeie argumente aan te bied ter ondersteuning en againts die toelaatbaarheid van hierdie basiese kontrakte waarby geldeenhede. Die eerste vorm van kontraktering met die uitruil van countervalues ​​op 'n plek grondslag is sonder enige vorm van omstredenheid. Toelaatbaarheid al dan nie van die tweede tipe kontrak waarin lewering van een van die countervalues ​​is deffered 'n datum in die toekoms, is oor die algemeen bespreek in die raamwerk van RIBA Verbod. Eccordingly bespreek ons ​​hierdie kontrak in detail in artikel 2 wat handel oor die kwessie van die verbod op Riba. Toelaatbaarheid van die derde vorm van kontrak waarin lewering van beide die countervalues ​​is deffered, is oor die algemeen bespreek binne die raamwerk van die vermindering van risiko en uncertanty of GHARAR betrokke by sulke kontrakte. Dit is dus die sentrale tema van artikel 3 wat handel oor die kwessie van Gharar. Artikel 4 pogings 'n holistiese siening van die Syaria 'betrekking het kwessies soos ook die ekonomiese belangrikheid van die basiese vorme van kontraktering in die geldeenheid mark. Begrip Riba en Gharar Wetenskap Antwoorde Deur Moslem Beleggers op Tue, 2002/02/05 - 12:00 Vraag:. In die onderwerp van Gharar, kan dit veilig wees om te sê dat beleggings in die aandelemark is Gharar? Daar is 'n sekere mate van risiko wat betrokke is by 'n belegging in die aandelemark sonder enige verseker opbrengste so beteken dit kwalifiseer as Gharar? Antwoord: In artikel vyf van Les Twee Ek het geskryf: Nou, 'n belegging in die aandelemark, deur die aankoop van aandele, is nie gharar. When jy aandele koop, jy koop op 'n sekere prys, en in ruil kry jy 'n shareof eienaarskap in 'n maatskappy. Elkeen van die elemente in die transaksie is duidelik en ondubbelsinnig. Daar is dus geen gharar. Maar wanneer mense dink van die aandelemark, wat hulle dink altyd van pryse styg en val, en mense maak, of verloor, fortuin! Ongelukkig, wanneer hulle dink in hierdie terme, hulle uit die oog wat werklik aan die gang te verloor. Die aandelemark is nie anders as enige ander mark; ten minste nie in die noodsaaklikhede. Maar, ja, dit is meer sensasionele. markwaarde & quot; So, as jy 'n motor te koop vandag, en verkoop dit drie of vier jaar van nou af, sal daar 'n verskil in die & quot wees; van jou motor. Net so, as jy 'n huis te koop, en dan verkoop dit twintig jaar later. Of wanneer jy koop 'n hoek kruidenierswinkel. Of 'n franchise. Die mark sal dikteer die prys. Maar die belangrikste ding is dat die koopkontrak eenvoudig en sonder dubbelsinnigheid sal wees. As dit is, sal die element van gharar afwesig wees en die transaksie sal wettig wees. Werk met Islamitiese Finansies Islamitiese Finansies verwys na die manier waarop maatskappye in die Moslem-wêreld, insluitend banke en ander instellings leen, verhoog kapitaal in ooreenstemming met Sharia, of Islamitiese wet. Dit verwys ook na die tipes beleggings wat toelaatbaar ingevolge hierdie vorm van die reg is. 'N Unieke vorm van maatskaplik verantwoordelike belegging. Islam maak geen skeiding tussen die geestelike en die sekulêre, vandaar sy bereik in die domein van die finansiële sake. Omdat hierdie sub-tak van finansies is 'n ontluikende veld, in hierdie artikel sal ons 'n oorsig te dien as die basis van kennis of vir verdere studie te bied. Die Big Picture Hoewel hulle sedert die begin van die Islam in die sewende eeu 'n mandaat, het die Islamitiese bank-en finansiële geleidelik geformaliseer sedert die laat 1960's, samevallende met en in reaksie op geweldige olierykdom wat hernieude belangstelling in en die vraag na Sharia-compliant produkte aangevuur en oefen. Sentraal tot Islamitiese bankwese en finansiering is 'n begrip van die belangrikheid van die deel van die risiko as deel van die verhoging van kapitaal en die vermyding van Riba (rente) en gharar (risiko of onsekerheid). (Vir meer inligting sien op risiko, lees Die bepaling en die risiko piramide en personalisering risikotoleransie.) Islamitiese wet beskou uitleen met rentebetalings as 'n verhouding wat die lener bevoordeel, wat rente teen die koste van die lener vra. Omdat die Islamitiese wet geld beskou as 'n meetinstrument vir waarde en nie 'n 'bate' op sigself, dit vereis dat 'n mens nie in staat wees om inkomste uit geld (byvoorbeeld rente of enigiets wat die genus van geld het) alleen ontvang. Geag Riba (letterlik 'n toename of groei), soos die praktyk is verbied onder die Islamitiese wet (Haram. Wat verbied beteken) as dit rente en uitbuiting beskou. In teenstelling hiermee, Islamitiese bankwese bestaan ​​om die sosio-ekonomiese doelwitte van die Islam te bevorder. Gevolglik Sharia-compliant finansies (halal. Wat beteken toegelaat) bestaan ​​uit wins bank waarop die finansiële instelling aandele in die wins en verlies van die onderneming wat dit onderskryf. Ewe belangrik is die konsep van gharar. Gedefinieer as risiko of onsekerheid, in 'n finansiële konteks verwys dit na die verkoop van items wie se bestaan ​​is nie seker nie. Voorbeelde van gharar sou vorme van versekering, soos die aankoop van premies te verseker teen iets wat mag of nie mag voorkom of derivate wat gebruik word om te verskans teen moontlike uitkomste wees. (Vir meer inligting oor die versekering of heinings te lees, sien 'n beginners kursus verskansing. Verstaan ​​Jou Versekeringskontrak en Verken Gevorderde Versekeringskontrak Fundamentals.) Die aandele finansiering van maatskappye is toelaatbaar, solank die maatskappye nie is besig met beperkte tipes besighede - soos die produksie van alkohol, pornografie of wapentuig - en slegs sekere finansiële verhoudings te ontmoet gespesifiseerde riglyne. Basiese finansieringsreëlings Hier is 'n kort oorsig van toelaatbare finansiering reëlings dikwels in Islamitiese Finansies: kontrakte winsdeling-en-verlies (mudarabah). geld en die Islamitiese bank poele beleggers se neem 'n deel van die winste en verliese. Dit is ooreengekom met die deposante. Wat beteken die bank belê? 'N Groep van onderlinge fondse gekeur vir Sharia nakoming ontstaan. Die filter ontleed maatskappy balansstate om te bepaal of enige bronne van inkomste vir die korporasie is verbode (byvoorbeeld, indien die maatskappy hou te veel skuld) of indien die maatskappy is besig met verbode reëls van die maatskappy. Benewens aktief bestuurde effektetrusts, bestaan ​​passiewe kinders sowel gebaseer op die indekse soos die Dow Jones Islamitiese Market Index en die FTSE Globale Islamitiese indeks. (Om meer uit te vind oor die lees van Maatskappy-balansstate om skuld te bepaal, kyk Lees die balansstaat. Afbreek van die Balansstaat en bloot te lê verborge skuld.) Vennootskap en gesamentlike voorraad eienaarskap (musharakah). Drie sulke strukture is die mees algemene: a. Dalende balans gedeelde aandele. Wat algemeen gebruik word vir die finansiering van 'n huis koop, die dalende metode oproepe vir die bank en die belegger om gesamentlik die huis te koop, met die institusionele belegger geleidelik die oordrag van sy gedeelte van die aandele in die huis aan die individu huiseienaar, wie se betalings uitmaak aandele die huiseienaar se . b. Huur-tot-eie. Hierdie reëling is soortgelyk aan die verminderde saldo een hierbo beskryf, behalwe dat die finansiële instelling sit op die meeste, indien nie almal nie, van die geld vir die huis en is dit eens op reëlings met die huiseienaar om die huis te verkoop om hom aan die einde van 'n vaste termyn. 'N Gedeelte van elke betaling gaan na die huurkontrak en die balans in die rigting van die koopprys van die huis. c. Paaiement (kosprys plus) koop (murabaha). Dit is 'n aksie waar 'n tussenganger koop die huis met 'n vrye en duidelik titel om dit te. Die tussenganger belegger stem dan op 'n verkoopprys met die voornemende koper; Die prys sluit 'n paar wins te maak. Die aankoop kan blatante (enkelbedrag) of deur middel van 'n reeks van uitgestelde (paaiement) betalings gemaak word. Dit krediet verkoop is 'n aanvaarbare vorm van finansies en moet nie verwar word met 'n rentedraende lening. Leasing ( 'ijarah /' ijar): Die verkoop van die reg om 'n voorwerp (vruggebruik) gebruik vir 'n spesifieke tydperk. Een voorwaarde is dat die verhuurder die huur voorwerp vir die duur van die huurkontrak moet besit. 'N Variasie op die huurkontrak, iqtina' ijarah wa 'maak voorsiening vir 'n huurkontrak wat geskryf moet word waardeur die verhuurder instem om die gehuurde voorwerp aan die einde van die huurkontrak se verkoop teen 'n voorafbepaalde reswaarde. Slegs die verhuurder is gebind deur hierdie belofte. Die huurder. In teenstelling hiermee, is nie verplig om die aankoop van die item. Islamitiese Voorspelers (Salam en 'istisna): Dit is skaars vorme van finansiering, wat gebruik word vir sekere tipes besighede. Dit is 'n uitsondering op gharar. Die prys vir die item is voorafbetaalde en die item word gelewer by 'n definitiewe punt in die toekoms. Want daar is 'n magdom voorwaardes waaraan voldoen moet word om sulke kontrakte geldig lewer, is die hulp van 'n Islamitiese regsadviseur gewoonlik vereis. Basiese beleggingsmediums Hier is 'n paar toelaatbaar tipes belegging vir Islamitiese belê: Aandele. Sharia kan belegging in aandele maatskappy (gewone aandele) so lank as die maatskappye is nie besig met uitleen, dobbel of die produksie van alkohol, tabak, wapens of pornografie. Belegging in maatskappye kan in aandele of deur direkte belegging (private equity). Islamitiese geleerdes het 'n paar toegewings gemaak op toelaatbare maatskappye, soos die meeste gebruik skuld óf om tekorte likiditeit aan te spreek (hulle leen) of om oortollige kontant (rentedraende instrumente) te belê. Een stel filters sluit maatskappye wat rentedraende skuld hou, rente of ander onsuiwer inkomste of handel skuld vir meer as hul aangesig waardes ontvang. 'N Verdere distillasie van die voorgenoemde skerms sal maatskappye wie se skuld / totale bates verhouding is gelyk aan of meer as 33% uit te sluit; maatskappye met 'n "onsuiwer plus nie-bedryfstelsel rente-inkomste" inkomste gelyk is aan of groter is as 5% of maatskappye wie se rekeninge ontvangbaar / totale bates gelyk of oorskry 45% of meer. Vaste-inkomste fondse. Aftrede Investments. Afgetredenes wat wil hul beleggings te voldoen aan die beginsels van die Islam in die gesig staar 'n dilemma in die vaste-inkomste beleggings sluit in Riba. wat is verbode. Daarom spesifieke tipes belegging in real estate, hetsy direk of in veilige mode ( 'n gediversifiseerde Real Estate Fund), kon bestendige aftree-inkomste te voorsien terwyl dit nie afoul van die sharia hardloop. Sukuk. In 'n tipiese ijara sukuk (verhuring band-ekwivalente), sal die uitgewer die finansiële sertifikaat te verkoop aan 'n belegger groep, wat hulle sal besit voor die huur van hulle terug na die gemeenskap in ruil vir 'n voorafbepaalde huur terugkeer. Afsluiting [2] & Sekte;


No comments:

Post a Comment